Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez Płatności Shoper
Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”
mTransfer – mBank
Inteligo – PKO BP
Bank Pekao
Bank PKO – IKO
Bank PKO- IPKO
Bank Pekao- PeoPay
VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
Bank Zachodni WBK
BNP PARIBAS
Pocztowy24
Deutsche Bank
SGB Bank SA
GET IN BANK
Credit Agricole
ING
BNP PARIBAS eBGŻ
Raiffeisen Bank Polska
Eurobank
Millennium BANK
BOŚ Bank
Citi Bank Handlowy
Alior Bank
PBS Bank
NET – Bank Express
Toyota Bank
PLUS Bank
T-Mobile – Usługi bankowe
Płatności BLIK
Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper”
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro
Przelew na konto bankowe
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem dokument Pro-forma z numerem rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Pobranie przy dostarczeniu przesyłki
Po złożeniu zamówienia towar jest pakowany i wysyłany za pomocą spedytora do klienta końcowego, który aby mógł odebrać przesyłkę musi zapłacić kurierowi gotówką lub kartą płatniczą (pamiętaj, że nie każda firma kurierska obsługuje płatności kartami). Zwróć uwagę, że czas obsługi przesyłek z pobraniem jest wydłużony do 5 dni.