Producenci
Pytania i odpowiedzi

Czy zakupiony towary mogę odebrać osobiście?
Jeśli chcesz zakupiony towar odebrać osobiście, zamów go w sklepie smarkacze.pl a następnie oczekuj na informację telefoniczną, że produkt jest gotowy do odbioru. Czas realizacji takiego zamówienia 1-3 dni roboczych.

Dlaczego muszę podawać dane osobowe?
"Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.

Jak złożyć zamówienie?
Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu asortymentu wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć asortyment który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „złóż zamówienie”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem wybranego kosztu transportu transportu i sposobu płatności.

W jaki sposób zapłacę za towar?

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
Sklep smarkacze.pl oferuje następujące metody płatności:

  • kartą kredytową za pomocą serwisu Blue Media S.A.
  • przelewem za pomocą serwisu Blue Media S.A.
  • przelewem na koto sprzedawcy
  • gotówką przy odbiorze w punkcie odbioru


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, przy rejestracji wpisują Państwo odpowiednie dane, a faktura zostanie wysłana na wskazany w zamówieniu adres e-mail oraz na żądanie klienta wysłane pocztą.


Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towar zostanie wysłany do Państwa maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego od zaksięgowania płatności u Sprzedawcy. Zakupione i opłacone przedmioty są wysyłane tego samego lub następnego dnia zależnie od godziny rejestracji zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl