
Egmont Gra Młodzi czarodzieje
Opis
Młodzi czarodzieje
Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!
Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki tylko musicie je najpierw znaleźć!
Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
Gra kończy się na 2 sposoby:
1.Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał wszyscy wygrywają.
2.Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!
Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres.
Najwyższej jakości drewniane elementy.
Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.
Dane techniczne
Nr katalogowy | 9199 |
Rodzaj | Planszowe |
Liczba graczy | 3 - 5 |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 6 lat |
Płeć | Dziewczynki i chłopcy |
Akcesoria w zestawie | - Plansza- Szkoła magii ze schodami (5 elementów)- 6 pionków graczy- 1 duszek- 1 znacznik zegara- 18 kafelków drzew (2 duchy i 16 świetlików)- 3 kości- 3 magiczne mikstury- 3 zaklęcia kości |
Pozostałe parametry | Wymiary opakowania: 24 x 24 x 6 cm |
Marka | Brak |
Czas gry | 30 min |